قوطی مبلی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قوطی مبلی
نوشته شده در شنبه 23 مرداد 1400
بازدید : 235
نویسنده : جواد دلاکان

قوطی مبلی

قوطی مبلی با نام پروفیل سبک نیز شناخته می شود. ویژگی های مختلف و منحصر به فرد این پروفیل موجب مورد استفاده قرار گرفتن در صنایع مختلفی نظیر: مبل سازی، لوازم خانگی، کانکس، دوچرخه، اگزوز و … شود. محاسبه قیمت پروفیل مبلی بر اساس وزن آن صورت می گیرد.

برای تولید قوطی مبلی، از ورق سرد با ضخامت های 0.7 الی 1.5 استفاده میشود. محصولات پروفیل سبک می توانند در سطح مقطع چهارگوش، سه گوش، دایره ای و یا ترکیبی ساخته شوند. سطح مقطع مربع و یا سطح مقطع مستطیلی شکل از پر مصرف ترین پروفیل های مبلی میباشد.

پروفیل سطح مقاطع تو خالی، با شکل ها و اندازه های متفاوت می باشند. که برای استحکام سقف، نما و سایر قسمت های ساختمان ها به کار می روند. این پروفیل ها با توجه به ویژگی هایشان دارای کاربردهای متفاوتی هستند. قوطی پروفیل نیز یکی از انواع مختلف پروفیل ها می باشد. که خودش دارای انواع مختلفی است. معمولاً قوطی پروفیل ها در زمینه صنعت و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • ارتباط با ما:
    ۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
    ۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
    تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
    فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶
  • اینستاگرام: folad_paytakht
  • ایمیل:davooddalakan@gmail.co



:: برچسب‌ها: قوطی پروفیل چیست ؟ , قوطی فولادی , قوطی فلزی , پروفیل ساختمانی , پروفیل فولادی , قوطی ستونی , قوطی مبلی , قوطی گالوانیزه , قوطی ستونی ساختمانی , قوطی ستونی صنعتی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: